Zaczytana…

  

Kocham czytać!

Uwielbiam chodzić do księgarni i kupować książki…

Kiedy pracowałam dużo za granicą i większość czasu spędzałam w samolotach, hotelach i za kulisami pokazów, moim największym skarbem były książki. Czytałam po 5. książek tygodniowo. Dzięki nim udało mi się przetrwać setki godzin samotności…

Moi papierowi przyjaciele, którzy rozśmieszali mnie do łez, pochłaniali łzy smutku i zabierali do pięknych miejsc…

Niestety obecnie nadmiar zajęć powoduje, że mało mam czasu na czytanie. 

Wieczorem czytam Kalince i Julkowi,  później piszę blog i jeśli starcza mi sił czytam swoje książki…

Nasz codzienny rytuał to czytanie! Dzieci tak jak ja uwielbiają książki… Czytanie dzieciom jest bardzo ważne. Wspaniale uspokaja i rozwija wyobraźnię.

  

Tyle książek na mnie czeka…

W sobotę ruszamy na wakacje i nareszcie będę mogła nadrobić zaległości…
 
A teraz idę trochę poczytać… 🙂

  

2 uwagi do wpisu “Zaczytana…

Dodaj komentarz